Thursday 19 April 2012

my mOon light !


hye korang semua ..  
hehe korang sihat tak ?
hari ni.. ayien nak ceritakan sesuatu kat korang .. kira nak kongsi sama-sama lah cerita nie kan ? huhu ..
sebelum tuu .. ayien nak korang .. tengok pic yang ada kat bawah nie dulu .. deal ?
pastu cuba teka , sape dia ..
okay ?
let see him ..

black and white .. his favourite :)



green ligth ! ehe happy lh tuu.. alam semula jadi yang indah ..
my favourite pic ..  =)


hah ? korang da nampak pic kat atas nie ? hmm rasa-rasa korang lah erk .. siapa kah jejaka yang ada di dalam gambar tersebut ? cuba teka ? okay.. kalau korang hebat ? jawaplah.. huhu ayien kira arr ...
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 !!
apa ? jawapan korang ? korang kata dia lah my mOon light ? yerr kerr ? jamin  ker  jawapan tuu betull hah ?
hehe yuppss ! betull jawapan anda  ..
dia adalah moOn light saya .. aha
saja ja nak test korang .. hebat-hebat lah readers kt sini  ^_^

okay .. mesti korang nak kenal .. siapa dia nie kan ? tetiba ja ada di blog ni kn ?
untuk pengetahuan korang semua .. dia sangat berharga dan istimewa pada saya ..
thats why , ayien gelar dia "my moOn light"
_he very limited edition _
aha .. jangan 'kembang' arr tuan punya badan ? =)

mari saya kenalkan dia kat korang semua ..
his name is Rolandez Sounam .. 18 years old same like me lah jugak ^_^ ..
menetap di Sabah , still student ..
status ? hmm da berpunya pun =( ...
hehe ! tak lah.. still single lagi .. jangan risau okay ?
kalau nak lebih mesra .. boleh panggil dia roland ..

for me , dia nie seorang yang peramah , happy go lucky to , tak pandai nak marah kat orang , sentiasa melayani kaum hawa dengan lembut ..,  baik , dan banyak lagi lah.. but, paling penting nie .. saya rasa  sangat best .. bila kitaorang sama-sama .. sebab , kitaorang dapat berbual sepanjang hari wlaupun sibuk .. dan dapat 'mengumpat' sama-sama jugak .. aha mengumpat ? ehe tak lah .. main-main saja lah.. kitaorang tak pernah mengumpat pun hehe
dia juga seorang yang lucu .. dia akan ketawa dengan sendirinya .. even benda tuu tak funny pown .. =_="
ahaha .. jangan marah errkk my moOn light ..

dia suka warna biru ,..  sama lah macam aku jugak .. huhu .. selain itu , dia jugak suka warna putih dan hitam .. apalagi bila da masuk bab-bab pakaian ,aksesori , kasut , dan topi .. hah !, kat situu juga dia nak lepak .. betul tak roland ?
dia suka menyanyi .. walaupun suara dia ______ ? sedap bhaa .. yelarh kan menyanyi tu salah satu cara nak buatkan kita tenang .. sekaligus , boleh kurangkan stress ..
betul tak readers yang ada kat blog nie ? betul kan ? anda setuju dengan saya kan ? hehe
dia sangat-sangat sukakn "korean"... semua yang tentang korean dia suka.. dramanya, lagunya,filemnya, dan sebagainya lah.. that why , One day .. cita-cita dia nak jadi "steward" (pramugara) ..
sebab utama , dia nak menerajui seluruh pelosok negara yang ada kat dunia nie ...


by the way , korang mesti tertanya-tanya kan ? dia nie ada hubungan apa dengan saya , kan ?
hehe jangan risau , okey.. saya still single .. =_= ".. korang nak tanya aku  ker dia ? mesti lh dia kan ... okey jangan risau .. dia pun masih single jugak =) betul tak roland ? harap maklum, saya dan dia tak lebih daripada kekasih ..
hanya seorang kawan sahaja ,..  he is my bestfriend forever .. tak taw lah pulak kalau dia cam na kan ?
 but , saya bersyukur.. sebab mempunya kawan seperti roland.. yang sangat penyayang dan penyabar .. walaupun kadangkala dia terbawa emosi.. but, nevermind its okay..
jaid, gegurl-gegurl yang ada kat sini .. takyah nak risau .. mr Moon light still single ..so, korang ada PELUANG ..
babe !

my Moon light nie juga mempunyai kelemahan taw ?
dia tak yakin pada diri dia.. yang dia boleh buat sesuatu tuu dengan 'perfect' dan sukar untuk membuat keputusan sendiri .. To my mOon light roland ... please , yakinlah pada diri sendiri dan 'try' untuk membuat keputusan sendiri .. okey dude ? hehe.. kadangkala dia nie seorang yang perasan comel jugak .. ehe jangan marah my roland ? just be sporting okey ? ..hmm kadang kalau ayien tengok pic dia .. semuanya.. 'trip cute'
tapi dia tak perasaan pun.. bila dia tengah serius membuat kerja kat class nampak tekun sangat .. time tuu yang ayien rasa dia cute  .. seriously , saya tak pernah 'terrmiss' pun detik itu..saya suka bila nampak raut wajah dia bila serius..
ahaha.. 'jangan kembang' arr tuan punya badan hehe ..
btw dia suka perempuan yang 'bertudung' .. sangat suka ..
betul tak roland ? hehe


 video yang kat atas tuu .. khas untuk dia ..
my mOon light.. okay
sampai di sini sahaja lh cerita ayien mengenai dia erkk ?
nanti kita sambung lagi hehe
byebye




3 comments:

  1. for readers here .. ada satu ayat yg silap dlm post nie hehe maaf errkk saya tak perasan lh plak uhu .. ayat nie "saya dan dia tak lebih daripada kekasih ,hanya seorang kawan sahaja" pembetulan .."saya dan dia tak lebih daripada seorang kawan ", maafkan kesilapan saya yerr ? harap anda semua enjoy membaca cerita yang saya kongsi bersama ..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. eya bha kak , seriously, tak perasan ada k'silapan ayat tuu hah .. hehe just buat dunnO je larh .. :)

      Delete