Tuesday 17 April 2012

My brOther the mOst wins .. ~_~"

hye korang ! ..
okay , hari nie ayien nak cerita pasal seseorang yang kadang-kadang membuatkan saya selalu marah .,
sangat nakal orangnya dan minta puji ! ahaha ..
habislah  aku kalau dia nampak aku post macam nie sal dia .. hehe 
to my adik = sporting okey , dont mad at me .. uhu
hari nie ayien nak kenalkan korang dengan anak kedua daripada keluarga saya , iaitu adik lelaki saya..
yang bernama ____________? bla bla bla bla .. entah saya pun tak ingat tuu ^_^ ..
hehe just main-main bha adik kue , jangan marah yerr hehe ..

time baru pulang dari sekolah .. =)

happy new year ~~
senyuman yang manis .. bagaikan __________?
he and his frends !






Bboy Cyieza ..



okay, gambar yang ada kat atas nie adalah adik lelaki saya yang kedua.. tu..
yang saya kata,  selalu buat saya marah tadi tuu..  hah dia lah tuu ..okey let me introduce him, to all of  readers here .. okay..

His name , Mohd Nizam .. berumur 15 tahun  .. bermakna tahun nie ambik PMR lah jawapnya hehe..
mempunyai  berat badan .. hmm ___? dunno kalau nak taw tnya tuan punya badan erkk hehe .. kita semua boleh panggil dia nizam , izam .. atau lebih baik lagi lah.. panggil sahaja dia Ejam .. ndak pun kambing ! aaha ..
bukanya apa .. "kari kambing" tuu makanan kesukaan dia, so saya panggilah  dia kambing ehehe jahat kan saya sebagai kakak ? aha..

dia seorang yang .. pengacau , peramah juga lah ..,  mm pendiam ? eh salah ! pembising . ahaha.. dia punya mulut tu tak pandai nak diam, walau sehari pun ehe ..dia seorang yang pemalas.. tapi pandai datanglah juga rajin dia tolong aku kat rumah .. huhu ..

Dia berminat kepada movie atau drama yang berunsurkan hantuu , menari , lawak , berlawan-lawan, darama korean  .. dan sebagainyaa .. I think, sama ja lah kami dua tuu huhu ..
saya dan dia .. mempunyai perbezaan .. saya sangat pakar kepada masakan .. dia sangat pakar dengan dunia IT .. moden lh nak katakan ..  tapi seriously , kalau kitaorang lawan pasal IT , berkenaan dengan komputer atau Internet nie.. sayalah kalah .. =( hmm .. tapi kalau kitaorang lawan bab-bab masakan dan makanan nie .. aha , saya lah pemenangnya huhu .. dia konfom kalah babe ! ..

Dan ada satu bidang jugalah aku kalah dengan dia.. iaituu menari ? =_=" dia kan penari bboy ? patutlah saya selalu kalah saja .. mmm  mesti korang nak tnya bboy tu apa kan ? hmm macam mana nak terangkan erkk bboy nie .. sebenarnya ... mm ___________ cari sendiri lah kat google ahaha ..saja jer nak test korang semua hehe ..
nama bboy dia .. bboy cyieza .. gabungan nama dia dan  gfnya ..
burh ~~ lain kali cari nama tuu baik sikit lah haiz.. hehe

takpe, saya kalah dengan dia dalam bidang tarian .. its okay .. but , dia sentiasa kalah dengan saya dalam bidang nyanyian .. ahaha.. dia tak boleh nak lawan saya derr.. ! konfom saya menang kalau lawan dengan dia .. hehe
okay , cerita pasal nie .. mesti ada yang tertanya-tanya kan ? sama ada my adik tuu single atau tak ? acctually nak maklumkan .. dia tak single pun .. uhu so, gegurl kat luar tak dapat na takel dia lorh huhu..
sowie .. my adik tak single ..

 btw si Ejam nie lah orang yang minta puji,,
paling manang bha !
anduu..
okaylah, sampai sini sajalah kisah  mengenai adik saya yang paling manang !~~ kunun lah arr .. ahaha
byebye..























6 comments:

  1. hensemnya adik ko ne yien? stylish and fashionable ne.. mcm nda ngam pla jd adk ko.. hehe..
    anyway,its nice to know ur brother..

    ReplyDelete
  2. aha < hensem kh adik aku nie roland ? cehh .. mana daa hensem lagi koe.. hehe =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hensem bh.. tp jeles lr nmpk spek dia.. cntik ne.. sy pn nk.. ahaha..

      Delete
  3. aha spek mata tu ? sudah lama musnah roland.. huhu patah kn ?

    ReplyDelete
  4. mcm mna leh patah? adik ko btl2 rbun ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak lah.. saja dia pakai .. fashion katanya .. hehe
      pata sebab adeq aku yang bonsu tuu bgpatah hah .. hehe

      Delete