Tuesday 17 April 2012

mY cacTus deR ~~!

my spOrtinG cacTuS !




cute tak pice kat atas nie ? cute kan ? hehe mestilah .. untuk cactus , apa ja yg boleh bha ..
maw mengenali cactus nie lebih dekat ..? hmm kalau nak ? korang kena tnya  kt  tuan pnya badan lh erkk ...
hehe .. ok, saya start skrg, nak story about him ..


His name , Mohd Ikhwan .. tinggal kat labuan .. totally orang brunei ..
study smbil belajar kat  Kuala Lumpur .. di OUM ..
berumur ____? still muda lagi larh hehe .. umor secret erkk .. klau korang nak taw jg ,
tnya kat tuan punya badan hehe ..


Dia seorang yang baik, bertanggungjawab , penuh perhatian, sentiasa menggambil berat , sentiasa menghormati orang tua .. penyayang , peramah, berdikari , happy go lucky ,  tak sombong .. dan sebagainya lah hehe
korang mesti tertanya-tanya kan ? apa kaitan gambar cactus dengan dia ? betul tak ? okay , 
wujudnya cactus nie.. bila saya mula  panggil dia cactus, sebenarnya berkaitan dengan nama panggilan antara saya dan juga cactus lh .. dia panggil saya 'duri' lah pulak .. =_=" apalah.. takda yang lebih baik sikit kh ? mawar kh ? ros kh ? lily kh ? melati kh ? bunga matahari kh ? kan ? ni tak duri juga yang jadi nama panggilan .. hmm


ehh ! apa lah aku nie m'kritik pula nama yang dia bagi ehehe.. suka hati dia lah nak panggil aku apa kan ?  yang aku nak tawar tinggi-tinggi nie pe hal .. haiz.. . tapi bila d'pikir kan balik.. lebih baik dia panggil aku 'duri' kan ? yelarh .. duri kan sentiasa berada disamping cactus ? ehe  =D  tak begitu cactus ?


korang mesti sangka yang cactus nie adalah  'bf' saya kan ? aha , salah ! saya dan cactus tidak mempunyai hubungan apa-apa pun.. kitaorang  hanya sekadar kawan .. acctually dia adalah abang angkat saya .. tak lebih  daripada itu pun uhu..
so, gegurl kat luar sana tuu tak payah nak risau erkk.. korang masih ada peluang untuk pikat dia .. ituu pun kalau korang dapat pikat hati dia lah erkk ehhe ..
dia nak kan seorang wanita yang memahami , penyayang ,jujur , dan sentiasa memberi perhatian kat dia .. dia tak kisah tentang paras wajah semua tuu .. dia nak yang simple jerr ..  dia sentiasa menerima seseorang itu dengan hati yang  terbuka .. kan cactus ? ehe ..




okay
sampai disini sahaja cerita saya mengenai 'cactus'
 nanti, bila saya ada masa kita sambung lagi erkk .. walau apapun senyum saja ..
byebye


cactus !



No comments:

Post a Comment