Friday 13 April 2012

nO mOre hOpe :(


Aku hanyalah manusia biasa,
yang hanya menginginkan perhatian daripada
seorang lelaki seperti kau.. tapi ? 
kenapa kau buat aku jadi macam ni ? apa dosa aku pada kau ?


setiap hari tanpa jemu , aku selalu tengok hp ..
kut-kut ada sms or call dari kau kerr ?
setiap hari aku tunggu taw, tapi ? tak pernah ada pun..
dan kelakuan kau membuatkan aku tertanya-tanya ?
kenapa kau tak call aku ? at least sms aku kerrr ?
kau tak ingat dekat aku lansung ? walaupun sedetik ?
huh ! T_T .. aku redha ..


terkadang , aku hairan juga erkk ..
aku ni, seakan-akan bertepuk sebelah tangan lah pulak ..
walhal, dulu kau yang terhegeh-hegeh nak kat aku ..
but now ?why u must do like this to me ?
when one I began to love and loyalty to you ? 
what wrong with me in you ? arrival of your heart do like this to me ..


Aku ada buat salah dengan kau kh ?
kau merajuk dengan aku ?
kalau betul lh aku ada salah pada kau ..
tolonglah maafkan aku ..jangan lah buat aku macam ni ..
how many times I have tried to sms and call you ,
but you do not reply my message and dont want to answer my call ..
are you trying to avoid me ?


what happen to us ? mr 'M' huh ?
why our relationship be like this ?


if you do not want close to me again ,
I let you go from my life,
I do not want to hope again and I'm very tired..
_ I'M SORRY_


We better off , ignore directly from me and you have no relationship
is in a good faith, I'am aware .. maybe I'am not the best for you..
and I'am hoping, one day you can find a girl that could be better than me ..
and can make your happy ..

No comments:

Post a Comment