Tuesday 1 May 2012

raja sehari ? >_<"

 uuppss !! hye there , hehe.. korang tak rindu kat sye ke.. hehe 
da lamaa sya tak tulis entri baru kan ? ehe seperti biasa sya sibuk jerr.. so, tak da mase nak update blog ..  =) but, nvm .. now .. im here .. dan otw nak nk create entri baru sya kali nie hehe ..

okay our title today is being raja sehari means jadi pengantin lah ehehe.. ndak pun, jadi bakal tunang ehehe..
cecakap sal tunang dan kahwin nie kn ? nak tnya lh kat readers kat sini nie hah .. ada tak orang yang tak nak kahwin dan tunang ? secara semulajadi ianya merupakan kemahuan semua manusia lh ehhe.. betul tak ? setuju kn ! haha =) .. menjadi suatu kemestian lah kawin atau bertunang nie kan ?
siapa yang tak maw ?.. ada tak ?


takde kan yang tak nak merasa menjadi pengantin atau tunang orang betul tak ? hehe..
berkahwin mahupun bertunang merupakan impian semua wanita di dunia, tidak mengira umur, agama, dan bangsa seseorang ..  ^_^ berkahwin merupakan tuntutan dari agama masing-masing .. bagi meneruskan zuriat ..
that's why lah kita ni ditakdirkan berpasangan kan ? lelaki dan perempuan ? betul tak ? hehe .. kahwin itu membuatkan kehidupan seseorang bahagia .. dan yang paling penting , allah memberikan mereka rezeki yang banyak.. seperti anak ? keluarga,.. dan kegembiraan .. oleh itu, kita kena bersyukur huhu..
berkahwin atau bertunang tuu merupakan impian semua orang hehe..

bestnyaa ! dapat kahwin ataupun bertunang nie kan ? hehe..


getting married !



special kad jemputan hehe











yeah ! kahwin aha



kena ambik masa yang lama juga mengenali pasangan anda nie erkk hehe tak boleh lh main hentam kromo jerr nak kahwin.. kan ? kalau nak fikirkan masa hadapan korang nak tak kahwin dgn lelaki yg tak mmpunyai pekerjaan yang tetap ? tak nak kan ? kita nak makan apa after  kahwin dengan orang cam tu ? betul tak ? hehe.. kita kena lah cari yang beriman , baik, jujur, dan mempunyai pekerjaan yang tetap.. dan dapat  menyara kita dan keluarga yang bakal dibina .. betul tak readers yg ada kat snie ? hehe..

dengan itu, kita dapat lah membina keluarga yang bahagia ,sakinah dan beriman.. betull tak .. kahwin nie guys.. bukan benda main-main taw.. kita kena peka dengannya.. kita kena lah carik pasangan yang sanggup menemani kita dalam tempoh yang agak panjang,, means sampai ke tua lah hehe.. mcm tu barulah pasangan yang kekal dan membawa ke syurga .. ^_^.. huhu

okeylah.. sampai sini saja erkk cerita syien tentang kahwin nie.. kalau ada masa, nanti ayien akan update new story lg hehe ^_^ maklumlah.. buat masa sekarang nie ayien 'bz' sangat .. maaf yerrr .. huhu
_salam_





No comments:

Post a Comment